Клиентът получава заедно със стоката и гаранционна карта, с която може да упражни правото си на гаранция до изтичането и.
Отстраняването на повреди по гаранционни продукти се извършва в оторизирани от производителя сервизи. При невъзможност да бъде отстранен дефект на даден продукт, същия се заменя с нов. Ако продукта не е в производство се заменя с аналогичен с не по-слаби параметри от дефектиралия.
Гаранция може да бъде отказана е следните случаи:
Срокът на гаранцията тече от датата на закупуване на стоката от КЛИЕНТА. За физически лица минималният гаранционен срок е 24 месеца.
Окомплектовката и бройката на стоката се проверява при получаване. Рекламации след това не се приемат.
При възникване на гаранционен проблем: Свържете се с офиса на kamin.bg, за съдействие и при нужда ще бъдете насочени към най-близкия оторизиран от вносителя сервиз. При загуба на гаранционната карта, гаранцията не отпада и гаранционно обслужване не може да бъде отказано. Задължителна информация по ЗЗП Териториален обхват: Република България Съгласно чл. 119 от ЗЗП независимо от търговската гаранция, продавачът отговаря за липсата на съответствие на потребителската стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 – 115; Чл. 112. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба потребителят има право да предяви рекламация, като поиска от продавача да приведе стоката в съответствие с договора за продажба. В този случай потребителят може да избира между извършване на ремонт на стоката или замяната й с нова, освен ако това е невъзможно или избраният от него начин за обезщетение е непропорционален в сравнение с другия. (2) Смята се, че даден начин за обезщетяване на потребителя е непропорционален, ако неговото използване налага разходи на продавача, които в сравнение с другия начин на обезщетяване са неразумни, като се вземат предвид: 1. стойността на потребителската стока, ако нямаше липса на несъответствие; 2. значимостта на несъответствието; 3. възможността да се предложи на потребителя друг начин на обезщетяване, който не е свързан със значителни неудобства за него. Чл. 113. (1) (Нова ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Когато потребителската стока не съответства на договора за продажба, продавачът е длъжен да я приведе в съответствие с договора за продажба. (2) (Предишна ал. 1 ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба трябва да се извърши в рамките на един месец, считано от предявяването на рекламацията от потребителя. (3) (Предишна ал. 2, изм. ДВ, бр. 18 от 2011 г.) След изтичането на срока по ал. 2 потребителят има право да развали договора и да му бъде възстановена заплатената сума или да иска намаляване на цената на потребителската стока съгласно чл. 114. (4) (Предишна ал. 3 ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Привеждането на потребителската стока в съответствие с договора за продажба е безплатно за потребителя. Той не дължи разходи за експедиране на потребителската стока или за материали и труд, свързани с ремонта й, и не трябва да понася значителни неудобства. (5) (Предишна ал. 4 ДВ, бр. 18 от 2011 г.) Потребителят може да иска и обезщетение за претърпените вследствие на несъответствието вреди. Чл. 114. (1) При несъответствие на потребителската стока с договора за продажба и когато потребителят не е удовлетворен от решаването на рекламацията по чл. 113, той има право на избор между една от следните възможности: 1. разваляне на договора и възстановяване на заплатената от него сума; 2. намаляване на цената. (2) Потребителят не може да претендира за възстановяване на заплатената сума или за намаляване цената на стоката, когато търговецът се съгласи да бъде извършена замяна на потребителската стока с нова или да се поправи стоката в рамките на един месец от предявяване на рекламацията от потребителя. (3) Потребителят не може да претендира за разваляне на договора, ако несъответствието на потребителската стока с договора е незначително. (4) Търговецът е длъжен да удовлетвори искане за разваляне на договора и да възстанови заплатената от потребителя сума, когато след като е удовлетворил три рекламации на потребителя чрез извършване на ремонт на една и съща стока, в рамките на срока на гаранцията по чл. 115, е налице следваща поява на несъответствие на стоката с договора за продажба. Чл. 115. (1) Потребителят може да упражни правото си по този раздел в срок до две години, считано от доставянето на потребителската стока. (2) Срокът по ал. 1 спира да тече през времето, необходимо за поправката или замяната на потребителската стока или за постигане на споразумение между продавача и потребителя за решаване на спора. (3) Упражняването на правото на потребителя по ал. 1 не е обвързано с никакъв друг срок за предявяване на иск, различен от срока по ал. 1.
1. (1) Клиентът има право в срок от 14 работни дни, считано от получаването на стоката, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка, да се откаже от договора, като уведоми търговеца на e-mail info@kamin.bg и да върне получената стока. В уведомлението за отказ Клиентът задължително посочва банкова сметка, по която да му бъде възстановена цената на стоката.
(2) Правото на отказ е изключено, ако стоката е с нарушена опаковка или нарушени етикети.
(3) Връщането на стоката се извършва за сметка на Клиента.
2. В случай, че Клиентът упражни правото си на отказ и върне получената стока, Търговецът е длъжен в срок от 10 работни дни, считано от деня, в който получи върнатата стока, да възстанови на Клиента платената от последния цена на стоката, без стойността на разноските по доставката. Връщането на цената на стоката се извършва по посочената от клиента в уведомлението банкова сметка.
{{ _.node.priceOld }}
{{ _.node.price | number : 2 }} {{ _.node.currency }}
Наш представител ще се свърже с вас скоро
Please contact us via chat/email or call us
Използваме политика за поверителност и бисквитки, за да ви осигурим възможно най-доброто преживяване в нашия уебсайт – вижте тук. Чрез използването на нашия уебсайт вие се съгласявате със запаметяването на бисквитки и политиката ни за поверителност във вашето устройство.
I agree